Bezár
Loading Image...
Országos kompetenciamérés

2024. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2024
Átlageredmények
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika 4.
1381
1382
5.
1482
1467
6.
1476
1464
7.
1489
1511
8.
1614
1578
Szövegértés 4.
1378
1430
5.
1505
1504
6.
1400
1440
7.
1385
1480
8.
1515
1500
Természettudomány 6.
1430
1461
7.
1460
1522
8.
     1646 1554
Angol idegen nyelv 6.
1501
1480
7.
1481
1553
8.
1637
1595
Történelem
5.
1547
1524
6.
1442
1500
7.
1405
1518
8.
1562
1543
Digitális kultúra
5.
1484
1450
6.
1527
1500
7.
1505
1532
8.
     1649 1554

= A telephely eredménye lényegesen jobb mint az országos átlag.



2023. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2023
Átlageredmények
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
     1514 1475
7.
1584
1549
8.
1626
1586
Szövegértés
6.
1392
1432
7.
1516
1505
8.
1508
1513
Természettudomány
6.
1470
1474
7.
1537
1546
8.
1639
1591
Angol idegen nyelv
6.
1470
1472
7.
1585
1547
8.
1604
1569

= A telephely eredménye lényegesen jobb mint az országos átlag.



2022. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2022
Átlageredmények
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1507
1493
8.
1652
1602
Szövegértés
6.
1487
1475
8.
1530
1535
Természettudomány
6.
1531
1500
8.
1555
1587
Angol idegen nyelv
6.
1488
1500
8.
1618
1617



2021. évi országos kompetenciamérés eredményei


OKM 2021
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1511
1468
8.
1608
1609
Szövegértés
6.
1551
1478
8.
1530
1590



2019. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2019
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1528
1495
8.
1653
1624
Szövegértés
6.
1460
1499
8.
1617
1608



2018. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2018
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1507
1499
8.
1636
1614
Szövegértés
6.
1492
1492
8.
1600
1602
 

2017. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2017
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1515
1497 
8.
1576
1612
Szövegértés
6.
1527
1503
8.
1475
1571
 

2016. évi országos kompetenciamérés eredményei

OKM 2016
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1478
1486
8.
     1700 
1597
Szövegértés
6.
1466
1494
8.
     1646 
1568

= A telephely eredménye lényegesen jobb mint az országos átlag. 


2015. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2015
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1494
1497
8.
1584
1618
Szövegértés
6.
1441
1488
8.
1555
1567


2014. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2014
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1582 
1491
8.
1607
1617
Szövegértés
6.
1546 
1481
8.
1570
1557

 Az iskola eredményei a 6. évfolyamon mindkét mérési területen lényegesen jobbak, mint az országos eredmény. A 8. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos átlagnak megfelelőek. Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének (CSH-index) tükrében a 6. évfolyamon a matematika mérési területen lényegesen jobbak a várhatótól, míg a 8. évfolyamon és a 6. évfolyam szövegértés területen a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.


2013. évi országos kompetenciamérés eredményei
 
OKM 2013
Átlageredmény
Mérési terület
Évfolyam
Telephelyen
Országos
Matematika
6.
1530
1489
8.
1707
1620
Szövegértés
6.
1532
1497
8.
1611 
1555

 A 6. évfolyamon mindkét mérési területen az eredmények az országos átlagnak megfelelőek. Az iskola eredményei a 8. évfolyamon mindkét mérési területen lényegesen jobbak, mint az országos eredmény. Az iskola tényleges eredménye a tanulók családi háttérindexének (CSH-index) tükrében a várható eredménynek megfelelőek. A 8. évfolyamon a tanulók tényleges eredményei megfelelnek a korábbi eredmények alapján várhatónak.


/ A kimutatásokat az OKM - FIT jelentések alapján készítette: Divinyi Ágnes /